Bij deze.. kletstopic

Voor alles wat je met ons wilt delen.
silly
Site Admin
Berichten: 3811
Lid geworden op: 06-07-2011 14:07

Bericht door silly » 09-06-2014 19:04

het is altijd stil hier ;)
je hebt ook zoveel hooi op je vork.
ik vind het niet gek, dat jeniet veel energie hebt.
je mag je batterij weleens opladen :mrgreen:
** dances with WOLVES **
- malle ekster -

Dutchstar
Berichten: 3115
Lid geworden op: 06-07-2011 18:49

Bericht door Dutchstar » 09-06-2014 19:53

Ik zou wel willen, een weekje weg ofzo, maar dat zit er voorlopig niet in. Misschien een weekendje in July.
Groetjes vanuit 'Sweet Home Alabama'!

sonita
Berichten: 1929
Lid geworden op: 13-07-2011 20:45

Bericht door sonita » 10-06-2014 00:43

Ik ken het.
Hier ook te veel te doen, lange dagen.
En al sinds september niet meer gereden :eye:
Erg frustrerend allemaal.
Heb ook erg de balen van heel veel dingen.
Er is hier nog zoo veel werk te doen, soms word ik er moedeloos van.
Staan nog stees dozen door het hele huis, inclusief de huiskamer.
Veulentjes kosten ook heel veel extra tijd, maar dat is niet erg.
Joe is deze week 18 jaar geworden, dus ben ik al 16 jaar niet meer op vakantie geweest.
Het is al lang de hoogste tijd, en nog geen uitzicht op een vakantie.
Ik heb gister met Piney hele mooie plaatjes van de kleintjes gemaakt.
Dus morgen of zo zet ik ze hier neer.

silly
Site Admin
Berichten: 3811
Lid geworden op: 06-07-2011 14:07

Bericht door silly » 10-06-2014 10:14

16 jaar maar ?
ik veel en veel langer niet ;)

met paarden en dieren ben je geloof ik nooit uitgewerkt..
** dances with WOLVES **
- malle ekster -

sonita
Berichten: 1929
Lid geworden op: 13-07-2011 20:45

Bericht door sonita » 10-06-2014 12:10

De dieren zijn het probleem niet, wel alle andere BS , en vooral alle BS mensen.

Er staan weer nieuwe foto's, met dank aan Piney.

yildiz
Berichten: 2072
Lid geworden op: 06-07-2011 18:36

Bericht door yildiz » 10-06-2014 14:19

Oh leuk ga snel kijken!
Klinkt niet echt als fijn zon hoop BS!!! Dacht eigenlijk dat jullie er nou beetje vanaf waren op jullie nieuwe stek?

Snap ik DS, ook beetje tijd voor jezelf reserveren!

Heb t de laatste tijd ook mega druk gehad (what's new). Ook hoop stress ivm reorganisatie op m'n werk. Hoor volgende maand of ik kan blijven, best spannend!

Paardjes doen t goed. Spannende week: vanmiddag komt de DA Jazzy scannen, uitslag onderzoek Utrecht Nour (maw heb ik een goedgekeurde hengst) en heel het weekend show met Yazahra en Nour. Moet ook nog hoop voor geregeld worden en dat loopt dan ook weer anders dan gepland.
Gisteren is Stijn komen scheren. Fijn zou je denken die ijscovacht eraf, Zaar stond echt te zweten. Maar nee, dame had er geen zin in en heeft het scheerapparaat kapot getrapt! Later ook nog Stijn z'n hand flink te pakken en daarmee op stip op 1 als meest rakend veulen ooit! :|
Achteraf wel duidelijk waarom: bladen waren zo Gods gruwelijk heet dat ik ook ervan zou trappen. Met ander scheerapp haar hoofd gedaan en daar stond t schaap bij te slapen...
Smile! Riding is fun!

Dutchstar
Berichten: 3115
Lid geworden op: 06-07-2011 18:49

Bericht door Dutchstar » 10-06-2014 17:33

Bij mij is het meer dat ik na de trainings paarden geen fut en ook geen zin meer heb om op mn eigen paarden te stappen. Zeker niet met deze hitte zodat alles in de ochtend of avond gepropt moet worden. En dan het uitzicht op een wedstrijd brengt extra stress. Ik ga namelijk liever een buitenrit maken met 1 van onze paarden dan serieus in de bak rijden omdat ik me moet voorbereiden op een wedstrijd. Het voelt ook als moeten. En daar heb ik geen zin meer in. Heb dan ook vanmorgen de wedstrijd van de 21st afgezegd en dit weekend ga ik ook niet naar de trail wedstrijd. Ik moet idd echt wat meer tijd voor mezelf nemen en meer genieten in de uren dat het kan. Ook eens wat andere dingen gaan doen. Een dagje weg zonder de paarden/honden. Het is idd zo dat het leven met dieren en ook nog eens andermans dieren nooit stopt. 24/7! Ik zou niet anders willen maar juist daarom moet ik wat uurtjes voormezelf apart zetten anders gaat alles zo tegen zitten. Gisteren echt een flinke huilbui gehad en de wedstrijden afgezegt. Nu voel me al een stuk beter.

Leuk Sonita, ik ga zo foto's kijken. Kan me ook helemaal voorstellen hoe druk jij het hebt met alles wat er nog moet gebeuren. De veulens is natuurlijk leuk maar ook dat telt. Is het ene af, staat het ander te wachten. Wij hebben eindelijk een omheinde bak! Nu door met de schuilstallen in de weilanden die ze nog niet hebben.

Yildiz, jij ook wat rustiger aan doen zo te lezen!
;) Ik duim voor Jazzy!
Groetjes vanuit 'Sweet Home Alabama'!

yildiz
Berichten: 2072
Lid geworden op: 06-07-2011 18:36

Bericht door yildiz » 10-06-2014 20:39

Goede beslissing DS!!! Want idd: waarom iets tegen je zin doen als t niet perse hoeft?
Ik heb nu ook ff m'n prioriteiten maar sta er nu toch iets anders in. Normaal was ik Nour nu keihard aan t trainen voor de show net als Zaartje. Realiteit: Nour staat zich de hele dag op de wei vol te vreten met z'n vrienden en ik heb afgelopen vrijdag, heel spontaan, na twee weken wei, zadel opgelegd en ritje gemaakt. Heel relaxed en ook fijn dat hij niet raar ofzo doet.
Hij hoeft dit weekend niet te halteren (vind ie oerstom) maar lekker liberty wat ie kei leuk vindt. En ik ook als ik m'n paarden zie genieten!
Dingen doen waar je blij van wordt, das echt belangrijk! En natuurlijk moeten ook dingen waar je niet blij van wordt maar probeer die minimaal te houden...😁

Jazzy is gescand:
Afbeelding

:mrgreen:
In een keer raak! Word ik ook blij van! Mijn droomcombinatie!
Nu weer 11 maanden wachten...😒
Smile! Riding is fun!

sonita
Berichten: 1929
Lid geworden op: 13-07-2011 20:45

Bericht door sonita » 10-06-2014 21:22

:cheer: Gefeliciteerd.
Van Nour?
Ook een gedoe met je werk, word je niet vrolijk van :|
Met de paarden gaat tenminste alles goed.
Wat en brave Nour.
Ik heb een miss plumeau, San kan er wat van.
En ook ik heb al een voltreffer van 2 achtervoeten op m'n bovenbenen, van San.
Madam was nat geregend en wilde binnen rollen maar was de box niet in te krijgen, met 2 man, want de vorige keer had ze haar voetje pijn gedaan aan het hek.
Doe je dus niks mee, stijgeren trappen en doen, dan maar in pappa;s box rollen.
Ja, een echt kind van haar moeder, Joe was vroeger een echt monstertje.
Zaten jullie Zaar bijna af te fikken, slimme tante om het ding stuk te trappen :bite:
Maar gelukkig later dan wel weer heel braaf.

Heb de foto's van bak op fb gezien, mooi geworden!!

yildiz
Berichten: 2072
Lid geworden op: 06-07-2011 18:36

Bericht door yildiz » 10-06-2014 21:42

SAN als Miss plumeau! Ik wil er foto's van zien! :mrgreen: :cheer:

Ja Nour wordt papa! Baby Plumeautje, hihi!
Vind t echt spannend die twee; kan twee kanten op: of t wordt topper of n scharminkel. :roll:

Merries....(nog meer :roll: ), dacht dat ik de enige heks had haha!
Smile! Riding is fun!

Plaats reactie