*vertrouwelijk* primeurtje... update pag. 8

Voor alles wat je met ons wilt delen.
Plaats reactie
HT
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-07-2011 17:17

Bericht door HT » 25-08-2011 10:04

niet het lot tarten zou ik zeggen. Wij horen het snel genoeg :D

en ja ik heb makkelijk praten hahaha
:knight:

Dutchstar
Berichten: 3115
Lid geworden op: 06-07-2011 18:49

Bericht door Dutchstar » 25-08-2011 14:20

Don't Jinks it....zeggen ze hier. We horen het wel! ;)
Groetjes vanuit 'Sweet Home Alabama'!

saxet
Berichten: 647
Lid geworden op: 07-07-2011 23:24

Bericht door saxet » 25-08-2011 16:07

essiedepessie schreef:zo.. ik heb mijn bozigheid weer een beetje aan de kant gezet. Het is niet anders, maar ik vind het geen stijl dat ze het op die manier aangepakt heeft.

Bovendien liet ze haar man bellen... niet zo tof!
Ga er toch maar van uit dat het allesbehalve elegant was, maar dat je in je eerste bericht al zei dat ze hem eigenlijk niet kwijt wilden. Ik verkoop zelf ook dieren, en de een ligt je veel nader aan het hart dan de ander. Ik heb genoeg ervaring om mijn mond te houden als iemand mij een hond beschrijft (wat ze zoeken) die ik heb liggen, maar die eigenlijk niet te koop is. Ik denk er dan zelf stilletjes over na, en of ik zeg niets, of ik kom er later op terug en bied het aan. En in dat laatste geval heb je toch vaak weer twijels, of je er wel goed aan doet. (maar ik kom er dan niet meer op terug) Het is iig nooit persoonlijk naar de potentieele koper toe. Probeer het maar niet te persoonlijk op te vatten. Het is enorm l*llig voor jou, vooral vanwege je voorgeschiedenis de laatste tijd. Normaal gesproken doet een 'afwijzing' minder pijn, en ik bied names de verwarde verkoper mijn excuses daarvoor aan, voor deze nare samenloop van omstandigheden.
Ik ben iig blij dat je al minder boos bent. :)

<<cyberhugs>>

essiedepessie
Berichten: 555
Lid geworden op: 06-07-2011 21:03

Bericht door essiedepessie » 25-08-2011 18:17

Ik was niet boos omdat ze het introk hoor, ik was vooral boos omdat ze niet het lef had me zelf te bellen...

Ze is een vriendin van me, al een jaar of 3, en ze had me Docs (roosters spurs uit dezelfde moeder als morris) vanaf morris zijn dood denk ik al 18 keer aangeboden, waarop ik iedere keer nee zei, gewoon weg omdat het te emotioneel was voor mij...

Ik heb Docs naar Nederland gehaald uit Frankrijk vandaan, en een tijd lang naast morris verzorgd, ze hadden veel van hetzelfde, maar Rooster Spurs had hem wel een stuk verbeterd tegenover hesa chic commander op morris...

Vandaag belde ze me weer dat ze toch twijfelde, ik heb haar gezegd dat ik het van me af heb gezet...

Ik zou heel verdrietig zijn als ze over een tijdje toch beslist hem weg te doen, en dat ik dan niet meer weet waar hij heen is, of dat hij het niet goed krijgt... maar ik moet dat loslaten.

Ik weet gewoon hoe zij is met diertjes, ik hou van der, maar ze is veel te impulsief. Ze heeft ook 18 chihuahua's en nu moet ze er ineens weer van 15 af omdat ze dan door heeft dat dat toch wel heel veel werk is... en dat doet ze eigenlijk ook altijd met paarden.

Over een half jaar is hij gereden, en dan beseft ze zich weer dat ze er echt geen tijd voor heeft, en eigenlijk ook geen zin in om iedere avond heen te gaan, en dan gaat hij als nog weg.

Maar zoals ik al zei.. ik laat dat maar los nu, het heeft geen zin...
Anything less then I love you is lying, Morris 2007-2010

silly
Site Admin
Berichten: 3811
Lid geworden op: 06-07-2011 14:07

Bericht door silly » 25-08-2011 18:21

moeilijk, maar verstandig...
** dances with WOLVES **
- malle ekster -

Dutchstar
Berichten: 3115
Lid geworden op: 06-07-2011 18:49

Bericht door Dutchstar » 25-08-2011 18:37

Ik snap het niet. Ze weet dat hij het bij jou goed krijgt en dat jij er wel tijd voor hebt.
Jij kent hem zelfs al een tijdje en weet z'n in en outs. Ik zou haar twijfel niet kunnen weerstaan maat ik snap het wel.

Ik heb ooit een snowshoe kitten verkocht en de dag erna weer opgehaald en hun het geld terug gegeven. Toen we haar brachten bleken ze in een heel klein huisje in arnhem te wonen met 13 katten. Heb de hele terug weg gejankt en toen stuurde ze me savonds ook nog fotos van een miserable Daisy, dat ik ze een email heb gestuurd en hen smeekte haar terug te geven. Ze stemde in....en ik heb haar nu nog steeds! :-)
Groetjes vanuit 'Sweet Home Alabama'!

essiedepessie
Berichten: 555
Lid geworden op: 06-07-2011 21:03

Bericht door essiedepessie » 25-08-2011 18:47

tja.. ik heb haar man ook nog gezegd, van zeg haar dat ze moet proberen verstand voor gevoel te zetten in deze. Maar toen in de avond heb ik een bericht gestuurd dat ik mijn handen er vanaf trok, dit gaat me te veel aan het hart, en wanneer ik dan van hot naar her geslingerd word qua gevoel... dat trek ik niet.
Anything less then I love you is lying, Morris 2007-2010

sonita
Berichten: 1929
Lid geworden op: 13-07-2011 20:45

Bericht door sonita » 25-08-2011 21:29

Dubbel zuur dat het gebeurt met een vriendin :bonk:
We wachten rustig op je goede nieuws/ aankondiging.

Dutchstar
Berichten: 3115
Lid geworden op: 06-07-2011 18:49

Bericht door Dutchstar » 02-09-2011 15:30

Wachtende op nieuws over het sprookjes(prinsessen) paard ;)
Groetjes vanuit 'Sweet Home Alabama'!

Plaats reactie