Hengst gezocht :)

Alles omtrent fokkerij en dracht, vind je hier!
Paola
Berichten: 1392
Lid geworden op: 09-07-2011 23:53

Bericht door Paola » 24-12-2011 19:35

Hoe 'klein' is ie dan?? Mij is 1,55 ook te klein maar Bandit vangt dat wel op :0.. Una is van een Arabische hengst van 1,54 en die meet nu al over de 1,55m, met 1 jaar!!

Kleur komt ook op 2, ik probeer de perfecte hengst te zoeken die ook nogeens de juiste kleur heeft, hij moet kwa bouw ook matchen anders gaat het helemaal niet door en fok ik lekker niks ;).. Voor mij zijn prestaties weer minder belangrijk, ik denk nog altijd dat dat meer ligt aan bij welke eigenaar de nakomelingen terecht komen.

Die van Countree is ook reining gefokt DS, ik zoek echt een pleasure/ hunter type..

Ik heb ook een Arabische hengst gevonden die me enorm aan staat, uit Amerika maar sperma te krijgen in Zwisterland..
Afbeelding

Afbeelding

Homozygoot zwart!

Ik vind jouw keuze ook super hoor Brigitte, prachthengst en super match! Ben heel benieuwd naar de uitkomst! En jij brengt alles ook uit..

invina
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-07-2011 18:22

Bericht door invina » 25-12-2011 09:06

mmmmmm dit is een lekker kerel zeg!!!!!!!!!!!!!! die vind ik nog mooier als pure dynamic
Pure dynamic was 15.1 of 15.3 als ik me niet vergis.

Paola ik heb wel de bedoeling het veulen te gaan uitbrengen maar... in eerste instantie wil ik een fijn veulentje fokken voor me zelf laten we eerst maar hopen dat alles lukt

Ik vind showen nog altijd leuk maar veel minder belangrijk als een aantal jaren geleden.
ik was deze week de boel eens aan het afstoffen en er staan bekers van 2003, 2004 (OUD!!!!!) ook wel recenter hoor maar in 2008 heb ik de laatste bekers gewonnen.(In Aachen kwam ik echt niet verder dan lintjes :mrgreen: :mrgreen: )

Paola
Berichten: 1392
Lid geworden op: 09-07-2011 23:53

Bericht door Paola » 27-12-2011 12:43

Paola schreef: Die van Countree is ook reining gefokt DS, ik zoek echt een pleasure/ hunter type..
Mijn fout.. ik zie nu net dat ie pleasure/ halter x reining is, een allrouder dus :D sorry!

Paola
Berichten: 1392
Lid geworden op: 09-07-2011 23:53

Bericht door Paola » 27-12-2011 12:49

invina schreef:mmmmmm dit is een lekker kerel zeg!!!!!!!!!!!!!! die vind ik nog mooier als pure dynamic
Pure dynamic was 15.1 of 15.3 als ik me niet vergis.

Paola ik heb wel de bedoeling het veulen te gaan uitbrengen maar... in eerste instantie wil ik een fijn veulentje fokken voor me zelf laten we eerst maar hopen dat alles lukt

Ik vind showen nog altijd leuk maar veel minder belangrijk als een aantal jaren geleden.
ik was deze week de boel eens aan het afstoffen en er staan bekers van 2003, 2004 (OUD!!!!!) ook wel recenter hoor maar in 2008 heb ik de laatste bekers gewonnen.(In Aachen kwam ik echt niet verder dan lintjes :mrgreen: :mrgreen: )
Ik ben al een tijdje aan het verzinnen wat ik nou precies wil want je moet toch een richtig op. Uiteindelijk, zou ik het liefst Bandit en 2 solid dochters van haar hebben waar ik Solo mee kan combineren. Een Paint en een Quarab.. liefst nog met een mooi velletje maar nog maals, conformatie is het belangrijkst! Maargoed, toekomstmuziek.. er kunnen ook hengstjes uit vallen of overo's 8-).

Plaats reactie