zadel van Takoda

Hier kun je terecht voor al je vragen, tips en opmerkingen rondom harnachement en (show)kleding.
CThisInvitation
Berichten: 89
Lid geworden op: 10-12-2011 17:24

Bericht door CThisInvitation » 01-01-2013 23:31

sonita schreef:Een kale boom kun je alleen op een niet bewegend paard passen.
Ik wil een paard in beweging passen.
Het valt niet anders als een kale boom, maar gedraagt zich wel anders.
Hoeft niet! TripleHorn past met kale boom, ook in beweging. Best interessant systeem :) maar ik vraag me ook af óf en zo ja hoeveel verschil er dit in kale boom vs volledig zadel..
If you don't stand for something, you'll fall for anything

sonita
Berichten: 1929
Lid geworden op: 13-07-2011 20:45

Bericht door sonita » 01-01-2013 23:37

Denk aan schoenen met en zonder sokken ;)
Zelfde schoen, voelt toch anders.

Promisse
Berichten: 188
Lid geworden op: 31-10-2012 21:44

Bericht door Promisse » 16-01-2013 11:12

Ik heb nog eens flink over alles na zitten denken en heb de zadelverkoopster gemaild dat ik het zadel terug kom brengen.
Stel dat ik haar na de foto's gewoon blijk te kunnen blijven rijden dan koop ik een barebackpad en doe die over mijn westernpad heen zodat ik eindelijk een singel heb. Ik vind die dingen sowieso te dun, dus samen moet het kunnen denk ik. Dan ga ik haar gewoon zonder zadel doorrijden totdat ze een beetje uitgegroeid is. Of in ieder geval rechter. Zonder zadel rijden vind ik prima, ik vraag me zelfs af of ik nog kan wennen aan een zadel op haar. Het zat op zich heerlijk maar ik was heel mijn contact met haar lichaam kwijt.
Best wel verstandig van mezelf vind ik...... en dat op zich is voor mij al heel bijzonder :roll:

Plaats reactie