Singels

Hier kun je terecht voor al je vragen, tips en opmerkingen rondom harnachement en (show)kleding.
Plaats reactie
CThisInvitation
Berichten: 89
Lid geworden op: 10-12-2011 17:24

Singels

Bericht door CThisInvitation » 10-09-2012 14:46

Ik had nu nog Rascal zn oude singel aan het zadel van CJ voor de keren dat hij gereden werd, maar wil nu toch een eigen, nieuwe singel voor hem :)

Dit is een gewone neopreen, niks spannends. Alleen na het rijden zag ik aan de voorkant wel wat de afdrukken zeg maar van de voorbenen, en toen het zweet was opgedroogd zag ik ook dat de haren wat afgeschuurd waren.

Nu dacht ik lekker simpel, doen we ff een neopreen singel die anatomisch gevormd is. Niet dus! De enige die ik vind hebben allemaal geen rolgesp aan de aansingelkant zeg maar, en dit heb ik wel nodig met mn reumatische knookjes, omdat ik anders op mindere dagen niet zelf aan kan singelen.. Daarbij zijn ze dan vaak ook nog van een **merk, of zonder merk en kosten ze 20 euro, wat mij erg aan de kwaliteit doet twijfelen ;)

Ik heb voor Liz een anatomische lamswollen singel van Mattes, die wel rolgespen heeft en eigenlijk ook erg fijn is, maar ben aan het twijfelen omdat ik laatst wat verhalen heb gehoord van jonge paarden met redelijk nieuwe pad en willen singel waat de hele zooi ineens gaat schuiven. Ook niet ideaal..

Iemand tips of ervaringen?
If you don't stand for something, you'll fall for anything

Plaats reactie