Jarrah

Voor al je fotos van wat dan ook!
Plaats reactie
sontana
Berichten: 760
Lid geworden op: 30-07-2012 23:51

Jarrah

Bericht door sontana » 27-10-2013 20:07

Eindelijk is hij er dan . Onze kelpie Jarrah.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

midnightpsan
Berichten: 371
Lid geworden op: 16-07-2011 20:32

Bericht door midnightpsan » 27-10-2013 20:11

eindelijk ,leuk hoor , en de kat komt ook kijken wat dit nu weer is, cool

sonita
Berichten: 1929
Lid geworden op: 13-07-2011 20:45

Bericht door sonita » 27-10-2013 20:41

:hartje: Wat een lekker bolletje!
Cruella heeft het er vast maar druk mee :mrgreen:

sontana
Berichten: 760
Lid geworden op: 30-07-2012 23:51

Bericht door sontana » 27-10-2013 21:09

Om Cruella kom ik niet meer bij ze bediend Jarrah op afstand.
Ik had ooit een client die bij me thuis kwam en toen haar chihuahua mee deze was niet echt opgevoed . Cruella zat toen te blazen op de salontafel en hij stond eronder te blaffen . Nu kijkt ze naar hem en loop door. :mrgreen: Blikken zijn dodelijk. Hij krimp dan ineen en denkt nu even niet. Of ze gaat in de keuken zitten voor zijn eten/drinkensbak En Jarrah komt echt niet langs haar. Hij heeft dus nu al zeer veel respect voor haar . Ook komt ze uitgebreid bij me zitten ;) Nee dit is echt een zeer slim hondje. Ook pakken de meiden het zeer goed op . Faye helpt Alicia en deeld zelf met Alicia. Wel geeft ze aan dat de pup wel veel werk is ;) Tot nu toe lukt de positieve ombuiging . Ik hoop dat we dit kunnen vast houden. Wel heeft Jarrah mij tot opperhoofd gebomedeerd :roll: komt al voor me zitten , laat weten dat hij weet dat ik weer thuis ben , enz.

silly
Site Admin
Berichten: 3811
Lid geworden op: 06-07-2011 14:07

Bericht door silly » 27-10-2013 22:03

wat een mooi hondje ! schitterende kleur ! :hartje:
veel plezier met haar !
** dances with WOLVES **
- malle ekster -

Dutchstar
Berichten: 3115
Lid geworden op: 06-07-2011 18:49

Bericht door Dutchstar » 30-10-2013 02:22

Sorry, ik zie het nu pas!

Prachtig hondje! Zo mooi die kleur!

Concho is ook erg voorzichtig met de katten. Jaagt ze niet op en laat ze gewoon met rust. Ik denk dat hij voordat hij bij ons kwam al geleerd heeft niet met een kat te sollen.
De fretjes vindt ie wel weer erg interessant (maar wel voorzichtig) en ook mijn longeerzweep, de staarten van de paarden, de plantenbakken voor het huis, mij lievelings knuffel etc ;)
Maar hij luisterd al best goed en heeft mij ook gebombadeerd tot opperhoofd :mrgreen: Het is echt 'mijn' hond, terwijl hij eigenlijk met Joel mee op pad zou gaan. Gebeurd gelukkig niet zo vaak want ik maak me veelste veel zorgen!
Oh, en het gaat trouwens super goed tussen hem en Lulu. Concho laat Lulu volledig met rust nu. Lulu geeft nu aan met hem te willen spelen maar Concho durft nog niet echt.
Groetjes vanuit 'Sweet Home Alabama'!

Plaats reactie