Mr Plumeau en de smid

Voor alle plaatjes van je paard!
yildiz
Berichten: 2072
Lid geworden op: 06-07-2011 18:36

Bericht door yildiz » 16-08-2012 15:06

Tja.... Ik heb natuurlijk nog n dekking voor half geld tegoed... En idd, ben ook heel blij met m! Hij zit niet alleen goed in elkaar, hij heeft ook n heel fijn zacht, open en intelligent karakter (al gaan straks de hormoontjes natuurlijk wel aan de gang). Dus ja de combi Catje x Tie was heel ok en ik sluit niet uit dat ik ooit voor n Nourelientje ga.
Maar n Hassan voor Tie zou ik toch wel eens willen proberen!
Verder heb ik m'n oog op een heel mooi sjiek merrie. Als zij ooit te koop komt én ik kan dr betalen, zou ik haar graag met Nour n baby zien maken.
Gelukkig ben ik altijd blut, haha! :mrgreen:
Smile! Riding is fun!

Paola
Berichten: 1392
Lid geworden op: 09-07-2011 23:53

Bericht door Paola » 16-08-2012 15:26

Haha.. Hassan :cheerio: .. tja.. kweenie.. volgens mij zijn zijn foto's en de foto's van zijn nakomelingen vooral erg mooi :D .. goed gepromoot iig ;)

't Luxere koppie snap ik wel hoor!! Maar jammergenoeg moet je daar bijna altijd beweging, benen of rug op inleveren :(

Welleke merrie ?????

yildiz
Berichten: 2072
Lid geworden op: 06-07-2011 18:36

Bericht door yildiz » 16-08-2012 15:55

Hoop t niet voor Stijn...
Éen Hassan, dus je snapt wel wat ik bedoel, idd luxer in t hoofd. Maar nooit om in te leveren op body en beweging.

Die merrie heb ik dit jaar als lelijk jaarlingetje gezien, maar ik geloof dat ze echt heel mooi gaat worden!
Smile! Riding is fun!

Paola
Berichten: 1392
Lid geworden op: 09-07-2011 23:53

Bericht door Paola » 16-08-2012 16:03

Ben heel benieuwd wie het is 8-)

Stijn heeft een heel ander beeld van de ideale Arabier dan ik.. hij is veel meer showgericht. We hebben Hassan in het echt gezien, hij is lang niet zo extreem als op de pics.. en hij beweegt als een natte krant ;) .. maar verder toch een mooi en imposant paard om te zien hoor!!

yildiz
Berichten: 2072
Lid geworden op: 06-07-2011 18:36

Bericht door yildiz » 16-08-2012 16:55

Natte krant?!! :blush: Geloof je achter elkaar, ik heb m nooit in t echt gezien. Vind ik ook n must of je nou voor n dekking of voor n paard gaat, ik zou echt niet vanaf n foto durven kopen...
Ik moet kippenvel (letterlijk) krijgen van n paard. Had ik bij Tie, bij Catje, maar ook bij de paps en mams van die merrie en de merrie zelf. Haar bestaan is niet zo bekend Dn de eigenaar wil dat graag zo houden, dus vandaar dat ik er n beetje geheimzinnig over doe. :|

Als ik erover denk is t eigenlijk redelijk belachelijk dat je n paard kiest op de gesteldheid van je huid! Lekker rationeel whahaha!!! :mrgreen:
Smile! Riding is fun!

Paola
Berichten: 1392
Lid geworden op: 09-07-2011 23:53

Bericht door Paola » 16-08-2012 17:53

Haha neehoor helemaal niet !! Paarden die je kippenvel bezorgen zijn er jammergenoeg niet zoveel meer..

Ik heb het bij de merrie Amerika en ooooo ik heb een keer staan janken toen Kubinec de binnenbak in kwam bij de Kossack stud.. als ik er aan denk krijg ik alweer kippenvel. Tja, allebei Russen, die kunnen het gewoon! En dat is zo jammer van die showpoppetjes, super mooie koppies en ze zijn zo leuk op foto's, maar dan zie je ze in de ring :( ..

Pas heb ik DE Om el Shamaan in het echt gezien.. :shock: OEPS !! Hij werd alleen in stap getoond, en toen ik zag hoe hij zijn achterbenen wegzette zag ik al waarom. Maar dit paard krijgt wel een eerste premie op de Belgische hengstenkeuring ?? Om nog maar niet te spreken over de paarden met de meest doorhangende ruggen met eerste premies.. Nee ik begin de AV wereld zo jammer te vinden :(

Ennuh.. we zijn hier toch heel besloten? Geen internet ;) .. alles wat hier gezegd wordt, blijft hier toch ?? :mrgreen:

Hassan is ook heel mooi hoor!! Echt wel.. maar ik vind het meer weer zo'n 'hype'..

silly
Site Admin
Berichten: 3811
Lid geworden op: 06-07-2011 14:07

Bericht door silly » 16-08-2012 18:31

wat hier gezegd word, blijft hier, no worries..
je hebt het eigenlijk met alle rassen.de quarter is ook niet meer wat ie was. ;)
** dances with WOLVES **
- malle ekster -

yildiz
Berichten: 2072
Lid geworden op: 06-07-2011 18:36

Bericht door yildiz » 16-08-2012 22:01

Stelletje Aagjes! :mrgreen: Gaat me niet eens om besloten maar dat iemand mij gevraagd heeft t stil te houden. Dus... ;)

T wordt allemaal steeds extremer en heb t idee dat er ook heel veel vriendjespolitiek speelt. What's new?
M'n eerste keer showen met Nour heb ik als heel negatief ervaren. Niet omdat hij eerste ofzo had moeten worden, maar omdat de jury wel héel verschillende punten gaf. Hoe is t mogelijk om op alle punten 2 tot zelfs 3 punten lager te geven dan twee andere juryleden? Je hebt n rasstandaard en daarop dien je toch te beoordelen? Maar goed.. ben wel zo ongeveer genezen van heel dat wereldje. Erger me ook kapot aan die hielenlikkerij op het Arabforum, kom er daarom ook bijna niet meer. Niemand die daar eerlijk is, bweeeegh... :bye:
Smile! Riding is fun!

Paola
Berichten: 1392
Lid geworden op: 09-07-2011 23:53

Bericht door Paola » 16-08-2012 22:10

Haha idem !! Al dat geslijm, niemand zegt de waarheid en zo veel schijnheilige bitches die denken dat ze alles zijn !!

Och, shows zijn zo oneerlijk! Guillietta (v. Hassan) deed mee in st Oedenrode, die kreeg 3x 18 of 19 op type en 1x 15 :blush: ???

Angela boos natuurlijk.. dus verhaal gaan halen, ik stond erbij. Het jurylid vertelde zijn reden: Als de paarden binnen komen ziet hij al in welke volgorde ze moeten staan, zij was nogal onzeker en hij vond niet dat zo'n paard mocht winnen. Hij wist wat de anderen ong aan punten zouden geven, en zo heeft hij het dan tactisch omlaag gehaald, zodat ze toch nog in zijn volgorde kwamen te staan :chin: WTF???

Zo is het met Nour vast ook gegaan..

Plaats reactie