AUW

Voor alle vragen, tips en opmerkingen rondom het rijden van paarden.
Plaats reactie
sontana
Berichten: 760
Lid geworden op: 30-07-2012 23:51

AUW

Bericht door sontana » 25-08-2012 19:09

Zo zeg . Vandaag les gehad de eerste weer na de vakantie. Maar zo confronterend zeg .
Zelf heb ik gewoon heel veel moeite met galop. Dus heb ik advies gevraagd aan mijn trainer. Nu eerst zelf laten zien wat er mis is . Uitgelegd dat ze het aan de longe wel allemaal netjes doet.
Wat zegt mijn trainer geef haar maar even aan mij. Hij erop Kusje en weg was mevrouw en ze bleef netjes doorgaan in galop. Vraagt hij op X een wissel ja je raad het al die geeft ze gewoon. En door galoperen op X weer een wisssel en gewoon door galoperen . Nou ik kon wel door de grond gaan , wordt ik dus even voor aap gezet. Terug naar de draf en weer aanspringen bij kusje.En een lol dat Mo had. Je kon gewoon zien dat ze het geweldig vond . Even geen kluns maar lekker los gaan . Dankje N ;) . Zo Sonja hoe groot wil je je spiegel hebben . Werk aan de winkel dus voor mij.

silly
Site Admin
Berichten: 3811
Lid geworden op: 06-07-2011 14:07

Bericht door silly » 25-08-2012 19:47

confronterend, dat wel.maar it can be done.paardje kan het, nu jij nog..
je komt er wel ! :)
** dances with WOLVES **
- malle ekster -

sonita
Berichten: 1929
Lid geworden op: 13-07-2011 20:45

Bericht door sonita » 25-08-2012 20:13

Erg he?!
Maar dat kennen wij ook hoor!
Ik heb eens naar JK staan kijken, die binnen 5 minuten een barrelrracer keurig en snel, leerde spinnen :bonk: :bonk:
Wat voelde ik me klein!!! :|
Maar hij staat werkelijk op mijn vaste schijf, ik kan hem afspelen in mijn hoofd ;)
En gelukkig kan ik altijd nog hulplijnen bellen :mrgreen:
Ik zat vandaag voor de 3e x op mijn Mr. Zaninic, alleen en onzeker.
Heb een rotverleden met dit paard, ik stap bijna overal zonder nadenken op, en van mijn eigen uk , krijg ik de griebels in mijn buik :evil: :roll:
Wat zou JK zeggen; he's just another horse, just go ride him.
Done!! Me berry proud of me :mrgreen: ;)
Het is mijn probleem, en nu bijna opgelost.
Ik heb een enorme knak in m'n kop met dit paard, en niet voor niks, maar hij is eroverheen, dus nu is het mijn beurt.
Het is aan mij om een goed rijpaard van hem te maken, get 'r done!
Je bent geen kluns, je bent een jong, en door omstandigheden moeilijk paard, alles aan het leren.
Hoe moeilijk maak je het jezelf?
Kost wat deuken in je ego, maar is erg leerzaam op vele vlakken.
Praat jezelf niet naar beneden, je leert niks als je geen fouten maakt.
Gewoon rijden die knol, ze vind het leuk , ze voelt zich goed, en heeft er zin in ;) :mrgreen:

sontana
Berichten: 760
Lid geworden op: 30-07-2012 23:51

Bericht door sontana » 25-08-2012 20:46

Dank je sonita.
Het is precies zoals je het zegt. Zit in mijn hoofd. En het beeld wat ik vandaag heb gezien staat ook op mijn harde schijf.
Het heeft me wel een ernorme boest en vertrouwen geven.Want ik dacht echt dat ze het niet snapte :mrgreen:
En idd veel meer vragen en praten ;)

Tja op een gegeven moment moet je wel verder. Dat geld dus voor iedereen begrijp ik . Maar als je op de top van de berg bent geeft het een heel fijn gevoel toch :D :cheer:

Plaats reactie