Weer een kleurenvraag.. maar dan een hele gekke :p

Voor alle vragen, tips en opmerkingen rondom het rijden van paarden.
saxet
Berichten: 647
Lid geworden op: 07-07-2011 23:24

Bericht door saxet » 14-09-2011 01:19

Paola schreef:Uhhh hetzelfde ?? :p.. haha, thanks allemaal!!
Och kom nou. Maakt hij een 'honest woman' van je, en dan ga je beweren dat je hetzelfde voelt? :roll: :p
(nu wel de telefoon oppakken met 'mevrouw Huppeldepup') ;) En trouwfoto's graag.
Wat betreft het topic.. vandaag plaatste de eigenaar dit:
Wat betreft de cremello factor kunnen we een punt zetten achter de discussie daar ik een brief ontving van het lab dat bij een kwaliteitscontrole bleek dat na de dna extractie de monsters per ongeluk verwisseld zijn en daar bij de tweede test de zelfde extractie gebruikt is (het was namelijk alleen om te controleren of de test correct was uitgevoerd) gaf deze uiteraard het zelfde foutieve resultaat.
OEPS ;)
Surprise!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
(Wat had ik nou over VanHaeringen geschreven hierboven? ;) Nah? What did I tell you?) :bonk:
Ik vraag me ineens wel even af hoe mevrouw de eigenaresse nou uit gaat leggen dat de hengst waar het veulen uit kwam ook een smokey black was. Laat me raden :o Testje laten doen bij de Haeringkraam?


Ik klap nog even uit de school mbt die Haeringboer, maar een kennis van me hier in de VS die genetisch onderzoek doet bij UCDavis, was de mede ontwikkelaar van een onderzoek naar -blond moment. De naam van de ziekte kwijt. Betreft Arab veulens. HELP- Er was een regio gevonden waarop onderzocht moest worden en dat was tijdens een congres hier in de VS openbaar gemaakt. Die kennis wist dat ik NL was en vroeg me om de Haeringboer zijn site te vertalen voor haar, omdat zij ineens een onderzoek aanboden naar die ziekte, gebaseerd op haar onderzoek en uiteraard geheel zonder bronvermelding. Dat doe je niet, als je een eerzaam lid van de wetenschapsgemeenschap bent. Dan is het ere wie ere toekomt. Maar niet bij deze toko. Vandaar dus mijn afkeer van dat lab. Pronken met de veren van een ander, weinig kennis van zaken en fouten zijn gemeengoed. Hmmmm. Was Laika daar niet ook (fout) getest op Herda?

silly
Site Admin
Berichten: 3811
Lid geworden op: 06-07-2011 14:07

Bericht door silly » 14-09-2011 10:59

daar zat ik net aan te denken -laika !
** dances with WOLVES **
- malle ekster -

Paola
Berichten: 1392
Lid geworden op: 09-07-2011 23:53

Bericht door Paola » 14-09-2011 14:18

Ja oh.. Laika, je zou door zo'n stomme fout, je paard in laten slapen !! En hoeveel hengsten zijn er niet gecastreerd omdat ze CA drager zijn, ze zijn allemaal getest bij v Hearingen!! Want dat is het enige erkende lab bij het AVS..

Haha, ik zei altijd al alleen mijn voornaam aan de foon dus gelukkig hoef ik daar niet op de letten.. Ik heet nu 'Paola van den Hil' ipv Bult, ongeveer dezelfde betekenis, maar een stuk chiquer ;)

yildiz
Berichten: 2072
Lid geworden op: 06-07-2011 18:36

Bericht door yildiz » 14-09-2011 17:15

Goh, geruststellende gedachte.. Nour is afgelopen zaterdag geschetst en er is haar getrokken voor CA en scid en zo meer. Gaat linea recta naar je raadt wel waar...
Smile! Riding is fun!

saxet
Berichten: 647
Lid geworden op: 07-07-2011 23:24

Bericht door saxet » 16-09-2011 23:21

:shock: Als de Haeringkraam dan met een antwoord komt waar je ongerust van moet worden, dan stuur je het toch alsnog even ergens anders heen, voor de zekerheid? (uhm. En als je niet ongerust zou moeten zijn, ben je dat alsnog omdat je niet zeker weet of ze die dag wel of niet bij de les waren?) Ships. :(

silly
Site Admin
Berichten: 3811
Lid geworden op: 06-07-2011 14:07

Bericht door silly » 17-09-2011 00:03

precies wat ik dacht ; ik zou er helemaal geen vertrouwen meer in hebben, in goed, of slecht nieuws :roll:
** dances with WOLVES **
- malle ekster -

Plaats reactie